Daniel 4:1 - Kirkkoraamattu 1933/381 "Minä Nebukadnessar elin rauhassa huoneessani ja onnellisena palatsissani. Shih kapitullinRaamattu Kansalle1 ”Minä, Nebukadnessar, elin rauhassa talossani ja onnellisena palatsissani. Shih kapitullinKirkkoraamattu 19921 »Minä, Nebukadnessar, elin rauhassa talossani ja onnellisena palatsissani. Shih kapitullinFinnish 17761 Kuningas Nebukadnetsar kaikille kansoille, sukukunnille ja kielille, jotka asuvat kaikessa maassa: Teille olkoon paljon rauhaa! Shih kapitullin |