سوگنامه 3:38 - مژده برای عصر جدید38 خیر و شر، تنها به فرمان خداوند متعال واقع میشود. Zie het hoofdstukهزارۀ نو38 آیا از دهان آن متعال نیست، که هم مصیبت و هم خوشی صادر میشود؟ Zie het hoofdstukPersian Old Version38 آیا از فرمان حضرت اعلی هم بدی و هم نیکویی صادر نمی شود؟ Zie het hoofdstukکتاب مقدس، ترجمۀ معاصر38 آیا هم مصیبت و هم برکت از جانب خدای متعال نازل نمیشود؟ Zie het hoofdstukمژده برای عصر جدید - ویرایش ۲۰۲۳38 خیر و شرّ، تنها به فرمان خداوند متعال واقع میشود. Zie het hoofdstukکتاب مقدس - ترجمه کلاسیک بازنگری شده38 آیا از فرمان خدای متعال هم بدی و هم نیکویی صادر نمیشود؟ Zie het hoofdstuk |