جامعه 2:2 - کتاب مقدس - ترجمه کلاسیک بازنگری شده2 درباره خنده گفتم که «دیوانگی است»، و درباره شادمانی که «چه فایدهای دارد؟» Zie het hoofdstukهزارۀ نو2 دربارۀ خنده گفتم: «دیوانگی است»، و دربارۀ لذّت که: «از آن چه سود؟» Zie het hoofdstukPersian Old Version2 درباره خنده گفتم که مجنون است و درباره شادمانی که چه میکند. Zie het hoofdstukکتاب مقدس، ترجمۀ معاصر2 پس گفتم: «خنده و شادی، احمقانه و بیفایده است.» Zie het hoofdstukمژده برای عصر جدید2 همچنین دریافتم که خنده و شادی نیز احمقانه و بیفایده است. Zie het hoofdstukمژده برای عصر جدید - ویرایش ۲۰۲۳2 همچنین دریافتم که خنده و شادی نیز احمقانه و بیفایده است. Zie het hoofdstuk |