یعقوب 2:19 - کتاب مقدس، ترجمۀ معاصر19 ممکن است کسی بگوید: «من ایمان دارم که خدا یکی است!» این خوب است! ولی چنین شخصی باید به خاطر داشته باشد که دیوها نیز به این ایمان دارند، چنان ایمانی که از ترس به خود میلرزند! Zie het hoofdstukهزارۀ نو19 تو ایمان داری که خدا یکی است. نیکو میکنی! حتی دیوها نیز اینگونه ایمان دارند و از ترس به خود میلرزند! Zie het hoofdstukPersian Old Version19 تو ایمان داری که خدا واحداست؟ نیکو میکنی! شیاطین نیز ایمان دارند و می لرزند! Zie het hoofdstukمژده برای عصر جدید19 تو ایمان داری كه خدا واحد است، بسیار خوب! دیوها هم ایمان دارند و از ترس میلرزند. Zie het hoofdstukمژده برای عصر جدید - ویرایش ۲۰۲۳19 تو ایمان داری که خدا واحد است؛ بسیار خوب! دیوها هم ایمان دارند و از ترس میلرزند. Zie het hoofdstukکتاب مقدس به زبان بندری19 تو ایمُن اِتهَه که خدا یکتان. خُب اَکُنی! حتی زارُ هم ایطو ایمُن شُهَه و اَ تِرس اَلَرزِن! Zie het hoofdstuk |