ایّوب 7:4 - هزارۀ نو4 چون به بستر روم، گویم، ”چه وقت بر خواهم خاست؟“ اما شب دراز است و من تا سپیدهدم از پهلو به پهلو شدن خسته میشوم. Zie het hoofdstukPersian Old Version4 چون میخوابم میگویم: کی برخیزم؟ و شب بگذرد و تا سپیده صبح ازپهلو به پهلو گردیدن خسته میشوم. Zie het hoofdstukکتاب مقدس، ترجمۀ معاصر4 شب که سر بر بالین میگذارم میگویم: «ای کاش زودتر صبح شود.» و تا سپیده دم از این پهلو به آن پهلو میغلتم. Zie het hoofdstukمژده برای عصر جدید4 وقتی دراز میکشم تا بخوابم میگویم که چه وقت صبح میشود. شب طولانی است و من تا صبح از این پهلو به آن پهلو میغلطم. Zie het hoofdstukمژده برای عصر جدید - ویرایش ۲۰۲۳4 وقتی سر به بستر میگذارم، میگویم چه وقت بر خواهم خاست، زیرا که شب طولانی است و من تا صبح پهلو به پهلو میغلطم. Zie het hoofdstukکتاب مقدس - ترجمه کلاسیک بازنگری شده4 چون میخوابم میگویم: ”کی برخیزم؟“ و شب بگذرد و تا سپیده صبح از پهلو به پهلو گردیدن خسته میشوم. Zie het hoofdstuk |