پیدایش 3:20 - هزارۀ نو20 و اما، آدم زن خود را حوا نامید، زیرا او مادر همۀ زندگان بود. Zie het hoofdstukPersian Old Version20 و آدم زن خود را حوا نام نهاد، زیرا که اومادر جمیع زندگان است. Zie het hoofdstukکتاب مقدس، ترجمۀ معاصر20 آدم، زن خود را حَوّا (یعنی «زندگی») نامید، چون او میبایست مادر همهٔ زندگان شود. Zie het hoofdstukمژده برای عصر جدید20 آدم اسم زن خود را حوا گذاشت چون او مادر تمام انسانهاست. Zie het hoofdstukمژده برای عصر جدید - ویرایش ۲۰۲۳20 آدم اسم زن خود را حوا گذاشت، چون او مادر تمام انسانها است. Zie het hoofdstukکتاب مقدس - ترجمه کلاسیک بازنگری شده20 و آدم زن خود را حوا نام نهاد، زیرا که او مادر تمامی زندگان است. Zie het hoofdstuk |