۱پادشاهان 22:47 - هزارۀ نو47 از آنجا که در اَدوم پادشاهی نبود، نایبالسلطنهای در آنجا حکومت میکرد. Zie het hoofdstukPersian Old Version47 و در ادوم، پادشاهی نبود. لیکن وکیلی پادشاهی میکرد. Zie het hoofdstukکتاب مقدس، ترجمۀ معاصر47 در آن زمان در ادوم پادشاهی نبود، بلکه فرمانداری که از طرف یهوشافاط معین میشد در آنجا حکمرانی میکرد. Zie het hoofdstukمژده برای عصر جدید47 اَدوم پادشاهی نداشت و توسط فرمانداری که پادشاه یهودا معیّن میکرد اداره میشد. Zie het hoofdstukمژده برای عصر جدید - ویرایش ۲۰۲۳47 اَدوم پادشاهی نداشت و توسط فرمانداری که پادشاه یهودا معیّن میکرد، اداره میشد. Zie het hoofdstukکتاب مقدس - ترجمه کلاسیک بازنگری شده47 و در اِدوم، پادشاهی نبود. لیکن وکیلی پادشاهی میکرد. Zie het hoofdstuk |