Onlinebijbel

- Advertenties -




۱قرنتیان 4:4 - هزارۀ نو

4 زیرا در خود عیبی نمی‌بینم، امّا این مرا بی‌گناه نمی‌سازد. بلکه خداوند است که دربارۀ من قضاوت می‌کند.

Zie het hoofdstuk Kopiëren

Persian Old Version

4 زیرا که در خود عیبی نمی بینم، لکن ازاین عادل شمرده نمی شوم، بلکه حکم کننده من خداوند است.

Zie het hoofdstuk Kopiëren

کتاب مقدس، ترجمۀ معاصر

4 گرچه وجدانم راحت است، اما این مرا بی‌گناه نمی‌سازد. خداوند است که مرا خواهد آزمود و دربارۀ من قضاوت خواهد کرد.

Zie het hoofdstuk Kopiëren

مژده برای عصر جدید

4 شاید من در خود عیبی نمی‌بینم ولی این دلیل نیست كه من بی‌گناه هستم! خود خداوند است كه دربارهٔ من قضاوت خواهد كرد.

Zie het hoofdstuk Kopiëren

مژده برای عصر جدید - ویرایش ۲۰۲۳

4 شاید من در خود عیبی نمی‌بینم، ولی این دلیل بر بی‌گناهی من نیست. خود خداوند است که دربارۀ من قضاوت می‌کند.

Zie het hoofdstuk Kopiëren

کتاب مقدس به زبان بندری

4 به چه که مه تقصیری توو خوم ناگینُم، ولی ایی به مه تبرئه ناکُن. کسی که به مه حکم اَکُنت خداوندِن.

Zie het hoofdstuk Kopiëren




۱قرنتیان 4:4

Volg ons:

Advertenties


Advertenties