۱قرنتیان 10:30 - کتاب مقدس به زبان بندری30 اگه مه خوراک خو با شُکر گُفتِن اَخارُم، بِی چه وا خاطر اُ چیزی که خدائو وا خاطری شُکر اَکُنُم، بایه محکوم بَشُم؟ Zie het hoofdstukهزارۀ نو30 اگر خوراکی را با شکرگزاری میخورم، چرا باید بهخاطر آنچه خدا را برای آن شکر میگویم، محکومم کنند؟ Zie het hoofdstukPersian Old Version30 واگر من به شکر بخورم، چرا بر من افترا زنند بهسبب آن چیزی که من برای آن شکر میکنم؟ Zie het hoofdstukکتاب مقدس، ترجمۀ معاصر30 من خدا را شکر میکنم و خوراکم را با خوشی میخورم. پس چرا باید محکومم کنند، آن هم به این دلیل که تصور میکنند من در اشتباهم؟» Zie het hoofdstukمژده برای عصر جدید30 اگر من خوراک خود را با شكرگزاری میخورم، دیگر چرا باید برای آنچه شكرگزاری کردهام مورد انتقاد قرار بگیرم؟» Zie het hoofdstukمژده برای عصر جدید - ویرایش ۲۰۲۳30 اگر من خوراک خود را با شکرگزاری میخورم، دیگر چرا باید برای آنچه شکرگزاری کردهام مورد انتقاد قرار بگیرم؟» Zie het hoofdstuk |