Et il ajoûtit: Vlà pourqui tout docteur qui' est bien ìnsteruit dans tout chu qui r'garde l' royaûme des ciux, r'ssemblle à ùn pére de famille, qui hale de sen tĕrsor des chôses nouvelles et ànciannes.
I leú dît acouore une aûte parabole. L' royaûme des ciux r'ssemblle au l'vaïn qu' une fâme prend, et qu' a' mêle dans tres m'sures de frine, jusqu' à tànt qu' la pâte sét toute l'vâie.
Les Ninivites s' élev'ront au jour du jug'ment contĕr chutte râce‐ichìn, et la condamn'ront; parc' qu' i s' sont r'pèntus à la prédicâtion d' Jônas: et pour tout chun'na ill y' en a iùn ichìn qui' est pus qu' Jônas.
Et i leû répounit, et i leû dît: Ch' est parç que, pour vous qui' êtes illo, i vous a étaï dounnaï d' counnître les mystéres du royaûme des ciux: mais pour iaeux, i n' leû‐s‐a pas étaï dounnaï.
Dans chu temps‐là l' royaûme des ciux r'ssèmbllera à dix vierges, qui quànd il aeurent prìns leux làmpes, s' en allirent au d' vànt du brûman et d' la bru.
Mais malheû à vous, scribes et pharisians hypocrites, parç qu' ous frumaïz l' royaûme des ciux ès hoummes: car vous gn' y' èntraïz pouìnt vous‐mêmes, et vous vous oppôsaïz d' côte à chaeux qui d'sirent d' y' èntraïr.
Car il en est du Signeur coumme d' ùn houmme, qui coumme i d'vait faire ùn long viage hors de sen pâis, app'lit ses serviteurs, et leû mît sen bien entĕr les mâins.
Et Jésus allait par toute la Galilâie, ensignànt dans leux synagôgues, prêchànt l' évàngile du royaûme, et guérissànt toutes les làngueurs et toutes les maladies du peuplle.