پیدایش 3:20 - هزارۀ نو20 و اما، آدم زن خود را حوا نامید، زیرا او مادر همۀ زندگان بود. 장을 참조하십시오Persian Old Version20 و آدم زن خود را حوا نام نهاد، زیرا که اومادر جمیع زندگان است. 장을 참조하십시오کتاب مقدس، ترجمۀ معاصر20 آدم، زن خود را حَوّا (یعنی «زندگی») نامید، چون او میبایست مادر همهٔ زندگان شود. 장을 참조하십시오مژده برای عصر جدید20 آدم اسم زن خود را حوا گذاشت چون او مادر تمام انسانهاست. 장을 참조하십시오مژده برای عصر جدید - ویرایش ۲۰۲۳20 آدم اسم زن خود را حوا گذاشت، چون او مادر تمام انسانها است. 장을 참조하십시오کتاب مقدس - ترجمه کلاسیک بازنگری شده20 و آدم زن خود را حوا نام نهاد، زیرا که او مادر تمامی زندگان است. 장을 참조하십시오 |