Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 9:2 - Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

2 Ed eccu che li presentonu un paraliticu, che ghiacia in lettu. E Ghiesù videndu la loru fede, disse a lu paraliticu: Nun dubbià, figliolu, ti so’ perdunati li to’ peccati.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

4 Evangiles en Corse

2 Ed eccu ch'elli li portanu un omu paralizatu stracquatu nantu à un catalettu. Videndu a fede ch'elli avianu, Ghjesù dice à u paraliticu: «Curagiu, u mo figliolu, i to peccati sò perdunati.»

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 9:2
32 Iomraidhean Croise  

Ma subitu Ghiesù li parlò, dicendu: Abbiate fiducia: so’ eiu, nun timete nulla.


E si sparse la so riputazione in tutta la Siria, e li presentonu tutti quelli, che avianu malanni, quelli, che avianu di li langori e di li dulori, quelli, che avianu lu diavulu in corpu, i lunatichi, i paralatichi, e li guarì tutti:


E rimettici i nostri debiti, siccome li rimittimu noi a li nostri debitori.


Sintendu stu discorsu Ghiesù restò maravigliatu, e disse a li so’ seguaci: Vi dicu in verità, nun agghiu truvatu tanta fede in Isdraellu.


Versu la sera, li ne purtonu molti, che avianu li dimonii in corpu: ed ellu scacciava cun la so parola li spiriti: e guarì tutti quelli, ch’ eranu malati:


Ma Ghiesù essendusi vultatu, e videndula, disse: Sta di bon animu, figliola, la to fede t’ ha salvatu. E da quellu mumentu la donna fu risanata.


Ch’ è più facile dì: Ti so’ perdunati li to’ peccati: o pure dì: Arrizzati, e marchia?


Ed affinchè voi sappiate, che u Figliolu di l’ omu ha lu putere sopra la terra di perdunà li peccati: Arrizzati, disse allora a lu paraliticu, piglia lu to lettu, e vaitine in casa toia.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan