Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 6:5 - Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

5 E quandu voi pregate, nun fate come l’ ipocriti, che amanu a stà a pregà nele sinagoghe ed in li canti di le piazze, per essa viduti da l’ omini. Vi dicu in verità, elli hannu dighià ricivutu a loru ricumpenza.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

4 Evangiles en Corse

5 «È quand'è vo pricate, ch'è vo ùn siate cum'è i falsi, chì li piace à pricà arritti in e sinagoghe, è in i scorni di e piazze, per fà si vede da l'omi. Da veru, a vi dicu: a so paca l'anu.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 6:5
34 Iomraidhean Croise  

E tuttu quellu, che dumandarete in la preghera cun fede, voi lu ricivarete.


Guai a voi, Scribi e Farisei ipocriti: perchè chiudite lu regnu di li celi a l’ omi. Poichè nè c’ intrate voi, nè lasciate intrà quelli, che so’ per intracci.


Tuttu quellu, che fannu è per essa viduti da l’ omi: e per questu hannu ingrandatu le filatterie, ed allungatu le franghie di le so’ veste.


Amanu li primi posti in le cene, e le prime sedie nele sinagoghe,


Badate di nun fà le vostre bone opare davanti a l’ omini, per essa viduti da elli: altrimente nun ne sarete ricumpenzati da u vostru Babbu, che è neli celi.


Quandu poi dighiunarete, nun fate l’ afflitti, come l’ ipocriti. Questi sfiguranu la so faccia, per dà a cunoscia a l’ omini, ch’ elli dighiunanu. Vi dicu in verità, elli hannu dighià ricivutu la loru ricumpenza.


Adunque, quandu tu farè la limosina, nun sunà la trumbetta, come fannu l’ ipocriti nele sinagoghe, e per le strade, per essa unurati da l’ omini: vi dicu in verità, ch’ elli hannu dighià ricivutu la loru ricumpenza.


Pregate dunque lu patrone di la raccolta, ch’ ellu mandi l’ oparai in la so raccolta.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan