Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 6:2 - Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

2 Adunque, quandu tu farè la limosina, nun sunà la trumbetta, come fannu l’ ipocriti nele sinagoghe, e per le strade, per essa unurati da l’ omini: vi dicu in verità, ch’ elli hannu dighià ricivutu la loru ricumpenza.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

4 Evangiles en Corse

2 «Perciò quand'è tù ferai a limosina ùn andà micca trumbittendu cum'è i falsi in e sinagoghe è in e strade, chì quelli volenu esse glurificati da l'omi. Da veru, a vi dicu, a so paca l'anu.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 6:2
56 Iomraidhean Croise  

Ipocriti, prufetizò bè di voi altri Isaia, quandu ellu disse:


E la mane: Oghi ci sarà tempesta, perchè u celu è cupertu, ed è rossu.


Ma Ghiesù avendu cunusciutu la loru malizia, rispose: Perchè mi tentate, o ipocriti?


Tuttu quellu, che fannu è per essa viduti da l’ omi: e per questu hannu ingrandatu le filatterie, ed allungatu le franghie di le so’ veste.


Amanu li primi posti in le cene, e le prime sedie nele sinagoghe,


E lu separarà, e li farà lu so postu in mezu a l’ ipocriti. E culà ci sarà piantu, e stridu di denti.


Vi dicu in verità, che se nun passa lu celu e la terra, nun si scansarà nè un iota, nè un puntu di la legghie, fintantu che tuttu nun sii cumpitu.


Quandu poi dighiunarete, nun fate l’ afflitti, come l’ ipocriti. Questi sfiguranu la so faccia, per dà a cunoscia a l’ omini, ch’ elli dighiunanu. Vi dicu in verità, elli hannu dighià ricivutu la loru ricumpenza.


Ma quandu fai la limosina, che nun sappii la to manu sinistra ciò, che fa la to manu dritta:


E quandu voi pregate, nun fate come l’ ipocriti, che amanu a stà a pregà nele sinagoghe ed in li canti di le piazze, per essa viduti da l’ omini. Vi dicu in verità, elli hannu dighià ricivutu a loru ricumpenza.


Ipocrita, caccia prima da lu to ochiu u burdinà, e dopu vidrè a caccià la lisca di paglia da l’ ochiu di lu to fratellu.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan