Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 6:1 - Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

1 Badate di nun fà le vostre bone opare davanti a l’ omini, per essa viduti da elli: altrimente nun ne sarete ricumpenzati da u vostru Babbu, che è neli celi.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

4 Evangiles en Corse

1 «Attenti d'ùn fà ciò chì hè ghjustu davant'à l'omi, per fà vi vede da elli, chì osinnò paca ùn ne averete ind'è u vostru Babbu chì stà in i celi.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 6:1
36 Iomraidhean Croise  

Perchè lu Figliolu di l’ omu ha da vena in la gloria di lu so Babbu cun li so’ agnuli: e allora rindarà ad ugnunu secondu le so’ opere.


Ghiesù li disse: Fate attenzione, e guardatevi da lu levitu di li Farisei e di li Sadducei.


Guai a voi, Scribi e Farisei ipocriti: perchè chiudite lu regnu di li celi a l’ omi. Poichè nè c’ intrate voi, nè lasciate intrà quelli, che so’ per intracci.


Tuttu quellu, che fannu è per essa viduti da l’ omi: e per questu hannu ingrandatu le filatterie, ed allungatu le franghie di le so’ veste.


E rispundendu lu re, li diciarà: Vi dicu in verità, quandu voi avete fattu ste cose a lu più chiucu di sti me’ fratelli, l’ avete fattu a me.


Che la vostra luce risplendi cusì davanti a l’ omini: perch’ elli vedinu le vostre bone opare, e ch’ elli ne rendinu gloria al vostro Babbu, ch’ è neli celi.


Se voi amarete quelli, che vi amanu, quale sarà la vostra ricumpenza? nun fannu cusì i pubblicani?


Siate dunque perfetti, come u vostru Babbu celeste è perfettu.


Quandu poi dighiunarete, nun fate l’ afflitti, come l’ ipocriti. Questi sfiguranu la so faccia, per dà a cunoscia a l’ omini, ch’ elli dighiunanu. Vi dicu in verità, elli hannu dighià ricivutu la loru ricumpenza.


Adunque pregarete cusì: Babbu nostru, che sei in li celi: che lu to nome sii santificatu.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan