Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 5:18 - Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

18 Vi dicu in verità, che se nun passa lu celu e la terra, nun si scansarà nè un iota, nè un puntu di la legghie, fintantu che tuttu nun sii cumpitu.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

4 Evangiles en Corse

18 In verità a vi dicu: fin ch'elli duranu celu è terra, ùn si cambierà una virgula di a lege, è cusì fin chì tuttu sia compiu.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 5:18
82 Iomraidhean Croise  

Vi dicu in verità: In lu ghiornu di lu ghiudiziu ci sarà più indulghienza per le città di Soduma, e di Gumorra, che per quella città.


Quandu vi perseguitarannu in una città, fugghite in un’ altra. Vi dicu in verità, nun aurete corsu tutte le città d’ Isdraellu, prima che nun venghi lu Figliolu di l’ omu.


Ed eiu vi dicu in verità, che quellu, che aurà datu sulamente una tazza d’ acqua fresca a lu più chiucu di questi a titulu di discipulu, nun perdarà la so ricumpenza.


Vi dicu in verità, nun nascì mai da donna un omu più grande di Ghiuvanni Battista: ma quellu, ch’ è u più chiucu in lu regnu di li celi, è più magghiò d’ ellu.


Vi dicu in verità, molti prufeti, e molti ghiusti hannu desidaratu veda le cose, che voi videte, e nun l’ hannu viste: e senta ciò, che sintite, e nun l’ hannu intesu.


Vi dicu in verità, ci n’ è di quelli, che so’ qui, che nun murirannu, prima di veda lu Figliolu di l’ omu intrà in lu so regnu.


Ma questa sorte di dimonii nun si scaccia che cun l’ urazione, e lu dighiunu.


Vi dicu in verità, tutte le cose, che ligarete sopra la terra, sarannu ligate in lu celu: e tutte quelle, che sciugliarete sopra la terra, sarannu sciolte in lu celu.


E disse: Vi dicu in verità, se nun vi cunvertite, e nun turnate come li zitelli, nun intrarete in lu regnu di li celi.


E Ghiesù disse a li so’ discipuli: Vi dicu in verità, un riccu intrarà difficilmente in lu regnu di li celi.


E Ghiesù disse ad elli: Vi dicu in verità, voi, che mi avete seguitatu, nela righienerazione, quandu lu Figliolu di l’ omu pusarà sopra lu tronu di la so maiestà, pusarete anche voi sopra dodici sedi, ghiudicandu li dodici tribù d’ Isdraellu.


E Ghiesù li disse: Vi dicu in verità, se aurete la fede, e aghirete senza dubbiezza, nun sulamente farete com’ è statu fattu di stu pè di ficu, ma se diciarete a questu monte: Arrizzati, e ghiettati in mare, sarà fattu.


Lu quale di li dui fece la vuluntà di lu babbu? Li risposinu: Lu primu. Ghiesù disse ad elli: In verità vi dicu, che li pubblicani e le puttane andarannu prima che voi in lu regnu di Diu.


Vi dicu in verità, tutte queste cose cascarannu sopra sta ghienerazione.


Ma ellu rispundendu li disse: Videte tutte ste cose? Vi dicu in verità, nun ristarà qui petra sopra petra, che nun sii diruccata.


Vi dicu in verità, ch’ ellu lu mittarà a lu cumandu di tutti li so’ beni.


Ma ellu rispundendu li disse: Vi dicu in verità, eiu nun vi cunoscu.


E rispundendu lu re, li diciarà: Vi dicu in verità, quandu voi avete fattu ste cose a lu più chiucu di sti me’ fratelli, l’ avete fattu a me.


Allora ellu li rispundarà, dicendu: Vi dicu in verità: Quandu voi nun l’ avete fattu per unu di sti chiuchi nun l’ avete fattu per me.


Ti dicu in verità, nun surtirè da culà, finchè tu nun abbi pagatu fin a l’ ultimu quattrinu.


Quandu poi dighiunarete, nun fate l’ afflitti, come l’ ipocriti. Questi sfiguranu la so faccia, per dà a cunoscia a l’ omini, ch’ elli dighiunanu. Vi dicu in verità, elli hannu dighià ricivutu la loru ricumpenza.


Adunque, quandu tu farè la limosina, nun sunà la trumbetta, come fannu l’ ipocriti nele sinagoghe, e per le strade, per essa unurati da l’ omini: vi dicu in verità, ch’ elli hannu dighià ricivutu la loru ricumpenza.


Sintendu stu discorsu Ghiesù restò maravigliatu, e disse a li so’ seguaci: Vi dicu in verità, nun agghiu truvatu tanta fede in Isdraellu.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan