Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 4:23 - Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

23 E Ghiesù ghirava tutta la Galilea, insignandu nele sinagoghe, e predicandu lu vanghielu di lu regnu, e curandu tutti i langori, e tutte l’ infirmità in lu populu.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

4 Evangiles en Corse

23 Ghjesù girava tutta a Galilea, insignava in le sinagoghe, predicava u vangelu di u Regnu di Diu è risanava ogni malatia è ogni infirmità indè a ghjente.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 4:23
46 Iomraidhean Croise  

Li cechi vedunu, li scianchi marchianu, li leprosi so’ mundati, li sordi sentunu, li morti risusciteghianu, li povari so’ evanghielizati:


Ed essendusine partitu da culà, andò in la loru sinagoga.


Qualunque sente la parola di lu regnu, e nun la capisce, vene u malignu, esi rubba quellu, ch’ era suminatu in lu so core: quessu è quellu, che ha ricivuta la sumente su la strada.


Ed essendusine turnatu in la so patria, insignava in le so’ sinagoghe, in modu che si maravigliavanu, e dicianu: D’ induva è ghiunta a quessu tanta sapienza, e tanti miraculi?


E surtendu vidde una gran quantità di ghiente, ed ebbe cumpassione d’ elli, e guarì li loru infermi.


E questu vanghielu di lu regnu sarà predicatu in tuttu l’ universu, per tistimunianza a le nazioni: e allora vinirà la fine.


Dicendu: Fate penitenza: perchè lu regnu di li celi è vicinu.


E Ghiesù ghirava tutte le città, e li paesi, insignandu in le sinagoghe, e predicandu lu vanghielu di lu regnu, e curandu ogni langore, ed ogni infirmità.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan