Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 24:3 - Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

3 E come ellu stava sidutu su lu monte Ulivetu, s’ avvicinonu li discipuli in secretu, e li dissinu: Dicci, quandu sarannu ste cose? e qual sarà lu segnu di lu to arrivu, e di la cunsumazione di lu seculu?

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

4 Evangiles en Corse

3 Mentre ch'ellu pusava insù di u Monte à l'Alivi, i so discepuli li s'avvicinonu è, discurrendu trà di elli, li dissenu: «Dì ci quand'ella accaderà, è qualessu ellu serà u segnu di u to avvenimentu è di u cumpiimentu di i seculi.»

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 24:3
23 Iomraidhean Croise  

Allora, avendu licenziatu tutta quella ghiente, si n’ andò in casa: e s’ avvicinonu li so’ discipuli, dicendu: Spiegaci la parabula di lu ciogliu di lu chiosu.


Cusì sarà in la cunsumazione di lu seculu: surtirannu l’ agnuli, e separarannu li cattivi da mezu a li boni,


Allora li so’ discipuli avvicinandusi, li dissinu: Sai tu, che li Farisei si so’ scandalizati di ciò, ch’ hai dettu?


Perchè lu Figliolu di l’ omu ha da vena in la gloria di lu so Babbu cun li so’ agnuli: e allora rindarà ad ugnunu secondu le so’ opere.


Vi dicu in verità, ci n’ è di quelli, che so’ qui, che nun murirannu, prima di veda lu Figliolu di l’ omu intrà in lu so regnu.


Ghiesù li rispose: Per causa di la vostra incredulità. Vi dicu in verità, se voi aurete la fede, quantu un granellu di senapa, diciarete a stu monte: Trapassa da culà a qui, ed ellu trapassarà, e niente vi sarà impussibile.


Comu si avvicinavanu da Ghierusalemme, e ch’ elli funu in Betfaghie a lu monte d’ Ulivetu: allora Ghiesù mandò dui discipuli,


Perchè comu lu lampu sorte da livante, e si face veda infinu a punente: cusì sarà ancu la vinuta di lu Figliolu di l’ omu.


Ed allora cumparirà lu segnu di lu Figliolu di l’ omu in lu celu: ed allora piegnarannu tutte le tribù di la terra: e vidirannu lu Figliolu di l’ omu vinendu sopra li nivuli di lu celu cun gran putere, e gran maiestà.


Come in li tempi di Nuè, cusì sarà in la vinuta di lu Figliolu di l’ omu.


E nun s’ accorsinu di nulla, fintantu che fu ghiuntu lu diluviu, che li si purtò tutti: cusì sarà la vinuta di lu Figliolu di l’ omu.


Ma sappiate sta cosa, che se lu babbu di famiglia sapesse, in che ora è per vena u latru, vegghiaria per certu, e nun lasciaria rubbà la so casa.


Imparanduli ad usservà tutte quelle cose, ch’ eiu v’ agghiu cumandatu: ed eiu saragghiu cun voi in ogni tempu, sinu a la cunsumazione di li seculi.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan