Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 2:13 - Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

13 Come elli si ne funu andati, eccu che l’ agnulu di lu Signore cumparve in sognu a Ghiuseppe, e li disse: Arrizzati, piglia u bambinu, e a so mamma, fugghi in Eghittu, e fermati culà, fintantu che nun t’ avvisi. Perchè Erode ha da circà lu bambinu per fallu mora.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

4 Evangiles en Corse

13 Partuti elli, un anghjulu di Diu si prisenta in sognu à Ghjiseppu è li dice: «pesa ti, piglia a criatura è a mamma, fughji in Egittu è stà ci sin'à ch'eu ti parli, chì Erode hà da fà circà a criatura pè tumbà la.»

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 2:13
29 Iomraidhean Croise  

Mentre ch’ ellu stava in stu penseru, li cumparve in sonnu un agnulu di lu Signore, dicenduli: Ghiuseppe figliolu di Davidde, piglia pure a Maria la to moglie: perchè ciò, che è natu in ella, è l’ opara di lu Spiritu santu.


Quandu vi perseguitarannu in una città, fugghite in un’ altra. Vi dicu in verità, nun aurete corsu tutte le città d’ Isdraellu, prima che nun venghi lu Figliolu di l’ omu.


Ed essendu stati avvirtiti in sognu di nun turnà versu Erode, per un’ altra strada si ne andonu a u so paese.


Ed ellu svegliatusi prese lu bambinu, e la so mamma, e di notte tempu si n’ andò in Eghittu.


Allora Erode videndusi burlatu da li Maghi, intrò in una gran collara, e mandò ad ammazzà tutti i zitelli, che eranu in Betlemme, ed in tutti li so’ cunfini, da l’ età di dui anni in sottu, d’ appressu quellu, che avia rilevatu da li Maghi.


Ma avendu intesu, che Archelau regnava in Ghiudea in piazza di lu babbu Erode, ebbe timore d’ andà culà: ed essendu statu avvirtitu in sognu, si n’ andò in Galilea.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan