Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 18:3 - Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

3 E disse: Vi dicu in verità, se nun vi cunvertite, e nun turnate come li zitelli, nun intrarete in lu regnu di li celi.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

4 Evangiles en Corse

3 è li disse: «Da veru, a vi dicu, s'è vo ùn cambiate è ch'è vo ùn tornite cum'è i zitellucci, mancu intrerete in u regnu di Diu.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 18:3
28 Iomraidhean Croise  

Lu core di stu populu s’ è impetratu, le so’ arechie si so’ indurite, li so’ ochi si so’ chiusi: nun vedunu cun l’ ochi, nè sentunu cun l’ arechie, nè capiscunu cun lu core, per pudessi cunverta, e perchè eiu possi guarilli.


E Ghiesù chiamandu un zitellu, lu pose a mezu ad elli,


Quellu, che si farà chiucu come stu zitellu, quellu sarà lu più magghiò in lu regnu di li celi.


Ma Ghiesù li disse: Lasciate in pace li picculi, e nun l’ impedite di vena pressu di me: perchè lu regnu di li celi è a sti tali.


E Ghiesù disse a li so’ discipuli: Vi dicu in verità, un riccu intrarà difficilmente in lu regnu di li celi.


Vi dicu in verità, che se nun passa lu celu e la terra, nun si scansarà nè un iota, nè un puntu di la legghie, fintantu che tuttu nun sii cumpitu.


Eiu dicu a voi, che se la vostra ghiustizia nun è più abbundante che quella di li Scribi e di li Farisei, nun intrarete in lu regnu di li celi.


Quandu poi dighiunarete, nun fate l’ afflitti, come l’ ipocriti. Questi sfiguranu la so faccia, per dà a cunoscia a l’ omini, ch’ elli dighiunanu. Vi dicu in verità, elli hannu dighià ricivutu la loru ricumpenza.


Adunque, quandu tu farè la limosina, nun sunà la trumbetta, come fannu l’ ipocriti nele sinagoghe, e per le strade, per essa unurati da l’ omini: vi dicu in verità, ch’ elli hannu dighià ricivutu la loru ricumpenza.


E quandu voi pregate, nun fate come l’ ipocriti, che amanu a stà a pregà nele sinagoghe ed in li canti di le piazze, per essa viduti da l’ omini. Vi dicu in verità, elli hannu dighià ricivutu a loru ricumpenza.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan