Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 18:10 - Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

10 Badate di nun sprezzà unu di sti chiuchi: perchè vi dicu, che li so’ agnuli in li celi vedunu sempre la faccia di u me Babbu, ch’ è in li celi.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

4 Evangiles en Corse

10 «Guardate vi di disprezzà puru unu solu di sti chjuchi, chì, a vi dicu, i so anghjuli, in celu, a faccia di u mo babbu a vedenu sempre.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 18:10
45 Iomraidhean Croise  

Mentre ch’ ellu stava in stu penseru, li cumparve in sonnu un agnulu di lu Signore, dicenduli: Ghiuseppe figliolu di Davidde, piglia pure a Maria la to moglie: perchè ciò, che è natu in ella, è l’ opara di lu Spiritu santu.


Nun rumparà la canna dighià rotta, nun smuccarà u stuppinu fumante, fintantu che nun dia vittoria a la ghiustizia:


Cusì è la vuluntà di lu vostru Babbu, ch’ è in li celi, che nun si perdi unu di sti chiucarelli.


Ma quellu, che scandalizarà unu di sti chiucarelli, che credunu in me, li cunvene megliu, ch’ ellu s’ appendi a lu collu una macina da sumere, e ch’ ellu si ghietti in lu prufondu di lu mare.


Come elli si ne funu andati, eccu che l’ agnulu di lu Signore cumparve in sognu a Ghiuseppe, e li disse: Arrizzati, piglia u bambinu, e a so mamma, fugghi in Eghittu, e fermati culà, fintantu che nun t’ avvisi. Perchè Erode ha da circà lu bambinu per fallu mora.


Essendu mortu Erode, eccu l’ agnulu di lu Signore cumparve in sognu a Ghiuseppe in Eghittu,


E mandarà li so’ agnuli cun la tromba, e voce grande: e da li quattru venti riunirannu li so’ eletti, da lu più altu di li celi insinu a li so’ ultimi cunfini.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan