Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 17:12 - Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

12 Ma vi dicu in verità, Alia è ghià vinutu, e nun l’ hannu cunusciutu, ma l’ hannu fattu tuttu ciò, ch’ hannu vulsutu. Ed in l’ istessa manera sarà trattatu da elli lu Figliolu di l’ omu.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

4 Evangiles en Corse

12 ma eu vi dicu ch'ellu hè ghjuntu digià, ma ùn l'anu micca cunnisciutu è li anu fattu tuttu ciò ch'ella li paria. Cusì ancu à u Figliolu di l'Omu l'anu da fà soffre.»

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 17:12
25 Iomraidhean Croise  

Ma Ghiuvanni avendu intesu in prighiò l’ opare di Cristu, li mandò dui di li so’ discipuli,


Da quellu mumentu Ghiesù incuminciò a spiegà a li so’ discipuli, come era necessariu, ch’ ellu andasse in Ghierusalemme, e culà soffra assai da la parte di li anziani, e di li Scribi, e di li principi di li sacerdoti, essa ammazzatu, e risuscità lu terzu ghiornu.


Ma ellu rispundendu, li disse: In fatti Alia ha da vena, e ristabilirà tutte le cose.


Allora li discipuli capinu, ch’ ellu l’ avia parlatu di Ghiuvanni Battista.


E l’ ammazzarannu, e u terzu ghiornu risuscitarà. E ne funu grandamente afflitti.


E come elli scindianu da lu monte, Ghiesù li cumandò, dicendu: Nun direte a nimu sta visione, fintantu che lu Figliolu di l’ omu nun sii risuscitatu da li morti.


Ed in fatti è vinutu Ghiuvanni in la strada di la ghiustizia, e nun avete cridutu in ellu. Ma li pubblicani, e le puttane hannu cridutu in ellu: e voi altri sintendu nun vi sete pentiti dopu, per creda in ellu.


E Ghiesù li rispose: Le volpi hannu la so tana, e l’ acelli di lu celu li so nidi: ma u Figliolu di l’ omu nun ha duva ripona lu so capu.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan