Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 16:21 - Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

21 Da quellu mumentu Ghiesù incuminciò a spiegà a li so’ discipuli, come era necessariu, ch’ ellu andasse in Ghierusalemme, e culà soffra assai da la parte di li anziani, e di li Scribi, e di li principi di li sacerdoti, essa ammazzatu, e risuscità lu terzu ghiornu.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

4 Evangiles en Corse

21 Da tandu Ghjesù messe à fà capì à i so discepuli ch'ellu li tuccava à andà in Ghjerusaleme, chì l'anziani di u populu, i capisacerdoti è i maestri di a Lege l'avianu da fà soffre assai è tumbà lu, ma u terzu ghjornu ch'ellu avia da risuscità.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 16:21
31 Iomraidhean Croise  

Siccome Ghiona ristò in lu ventre di la balena tre ghiorni, e tre notti, cusì lu Figliolu di l’ omu ristarà tre ghiorni, e tre notti in lu senu di la terra.


E Petru avendulu presu in disparte, cuminciò a rimpruvarallu dicendu: Diu ti ne guardi, Signore: nun ti sarà fattu cusì.


Vi dicu in verità, ci n’ è di quelli, che so’ qui, che nun murirannu, prima di veda lu Figliolu di l’ omu intrà in lu so regnu.


Ma vi dicu in verità, Alia è ghià vinutu, e nun l’ hannu cunusciutu, ma l’ hannu fattu tuttu ciò, ch’ hannu vulsutu. Ed in l’ istessa manera sarà trattatu da elli lu Figliolu di l’ omu.


E come elli scindianu da lu monte, Ghiesù li cumandò, dicendu: Nun direte a nimu sta visione, fintantu che lu Figliolu di l’ omu nun sii risuscitatu da li morti.


Siccome lu Figliolu di l’ omu nun è vinutu per essa servitu, ma per serva, e per dà la so vita, per la redenzione di molti.


Voi sapete, che da qui a dui ghiorni sarà la Pasqua, e lu Figliolu di l’ omu sarà traditu per essa crucifissatu.


Ellu parlava ancora, quandu arrivò Ghiuda unu di li dodici, e cun ellu una gran quantità di ghiente cun spade e bastoni, mandati da li principi di li sacerdoti, e da l’ anziani di lu populu.


E siccome li principi di li sacerdoti, e li anziani l’ accusavanu, ellu nun rispundia nulla.


Dicendu: Signore, ci semu ricurdati, che quellu seduttore ha dettu essendu ancora vivu: Dopu tre ghiorni risuscitaragghiu.


Ellu nun è qui: è risuscitatu, come ellu ha dettu. Vinite, e videte lu locu, induva era postu lu Signore.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan