Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 16:13 - Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

13 Ghiesù venne poi da le parti di Cesarea di Filippu: ed interrugava li so’ discipuli, dicendu: Qual diciunu l’ omi, che sii lu Figliolu di l’ omu?

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

4 Evangiles en Corse

13 Ghjuntu da e parte di Cesarea di Filippu, Ghjesù dumanda à i discepuli: «Quale saria u figliolu di l'omu, secondu a ghjente?»

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 16:13
23 Iomraidhean Croise  

Ed a quellu, che aurà dettu parola contra u Figliolu di l’ omu, li sarà perdunata: ma quellu, che aurà sparlatu contra lu Spiritu santu, nun li sarà perdunatu nè in questu mondu, nè in l’ altru.


Siccome Ghiona ristò in lu ventre di la balena tre ghiorni, e tre notti, cusì lu Figliolu di l’ omu ristarà tre ghiorni, e tre notti in lu senu di la terra.


Perchè lu Figliolu di l’ omu è patrone anche di lu sabatu.


Ed ellu rispundendu li disse. Quellu, che semina la bona sumente, è lu Figliolu di l’ omu.


Lu Figliolu di l’ omu mandarà li so’ agnuli, e scacciarannu di lu so regnu tutti li scandali, e quelli, che fannu di le iniquità:


Ed essendu surtitu da quellu locu, Ghiesù si ritirò da la parte di Tiru e di Sidone.


Perchè lu Figliolu di l’ omu ha da vena in la gloria di lu so Babbu cun li so’ agnuli: e allora rindarà ad ugnunu secondu le so’ opere.


Vi dicu in verità, ci n’ è di quelli, che so’ qui, che nun murirannu, prima di veda lu Figliolu di l’ omu intrà in lu so regnu.


Quandu poi vinarà lu Figliolu di l’ omu in la so maiestà, e tutti l’ agnuli cun ellu, allora pusarà sopra lu tronu di la so maiestà:


E Ghiesù li rispose: Le volpi hannu la so tana, e l’ acelli di lu celu li so nidi: ma u Figliolu di l’ omu nun ha duva ripona lu so capu.


Ed affinchè voi sappiate, che u Figliolu di l’ omu ha lu putere sopra la terra di perdunà li peccati: Arrizzati, disse allora a lu paraliticu, piglia lu to lettu, e vaitine in casa toia.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan