Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 11:11 - Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

11 Vi dicu in verità, nun nascì mai da donna un omu più grande di Ghiuvanni Battista: ma quellu, ch’ è u più chiucu in lu regnu di li celi, è più magghiò d’ ellu.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

4 Evangiles en Corse

11 A vi dicu da veru: Ùn si hè ancu pisatu, trà i nati da donne, unu più grande chè Ghjuvanni u Battistu; ma u più chjucu in u regnu di i celi hè più grande chè ellu.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 11:11
31 Iomraidhean Croise  

Ed in fatti quessu è quellu, di lu quale è scrittu: Eccu eiu mandu lu me agnulu innanzi a te, perch’ ellu prepari la to strada davanti a te.


Da lu tempu di Ghiuvanni Battista ad avà, lu regnu di li celi s’ acquista cun la forza, e lu si piglianu l’ omi violenti.


In quelli ghiorni venne Ghiuvanni Battista a predicà nelu desertu di Ghiudea,


Eiu poi vi battezu cun l’ acqua pe la penitenza: ma quellu, che deve vena dopu di me, è più putente di me, ed eiu nun son degnu di purtà li so’ sandali: ellu vi battizarà cun lu Spiritu santu, e cun lu focu.


Quellu, che mancarà a l’ unu di questi cumandamenti anche i più minimi, e cusì insignarà a l’ omini, sarà chiamatu minimu nel regnu di li celi: ma quellu, che aurà oparatu ed insignatu questi cumandamenti, sarà tinutu grande nel regnu di li celi.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan