Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 10:41 - Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

41 Quellu, che riceve lu prufeta come prufeta, ricivarà la ricumpenza di lu prufeta: e quellu, che ricivarà u ghiustu come ghiustu, ricivarà a ricumpenza di u ghiustu.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

4 Evangiles en Corse

41 À chì riceve un prufeta da prufeta, riceverà una paga di prufeta, è à chì riceve un ghjustu da ghjustu, li venerà una paga di ghjustu,

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 10:41
27 Iomraidhean Croise  

Perchè lu Figliolu di l’ omu ha da vena in la gloria di lu so Babbu cun li so’ agnuli: e allora rindarà ad ugnunu secondu le so’ opere.


Ed elli li rispundarannu, dicendu: Signore, quandu mai t’ avemu vistu avendu fame, o avendu sete, o furesteru, o nudu, o infermu, o in carciara, e nun semu andati a lu to aiutu?


Allora ellu li rispundarà, dicendu: Vi dicu in verità: Quandu voi nun l’ avete fattu per unu di sti chiuchi nun l’ avete fattu per me.


Badate di nun fà le vostre bone opare davanti a l’ omini, per essa viduti da elli: altrimente nun ne sarete ricumpenzati da u vostru Babbu, che è neli celi.


Affinchè tu nun apparischi a l’ omini facendu lu dighiunu, ma che sii vistu da lu to Babbu, che vede in lu segretu: e lu to Babbu, che vede in lu segretu, ti ne darà ricumpenza.


Affinchè sii la to limosina nascosta, e che lu to Babbu, che vede in lu segretu, ti la rendi.


Ma tu, quandu aurè da pregà, entri in la to stanza, e dopu avè chiusu l’ usciu, prega lu to Babbu in segretu: e lu to Babbu, che vede in lu segretu, ti ne darà ricumpenza.


Perchè ugnun, che dumanda, riceve: chi cerca, trova: e a chi pichiarà, si aprirà.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan