Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 10:1 - Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

1 Ed avendu chiamatu li so’ dodici discipuli, li dette lu putere su li spiriti impuri, affinchè putessinu scaccià, e guarì ogni langore, ed ogni infirmità.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

4 Evangiles en Corse

1 È chjamendu i so dodeci discepuli, Ghjesù li dete auturità annant'à i spiriti impuri, per ch'elli i caccessinu fora è ch'elli guarissinu ogni malatia è ogni pena.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 10:1
26 Iomraidhean Croise  

E Ghiesù disse ad elli: Vi dicu in verità, voi, che mi avete seguitatu, nela righienerazione, quandu lu Figliolu di l’ omu pusarà sopra lu tronu di la so maiestà, pusarete anche voi sopra dodici sedi, ghiudicandu li dodici tribù d’ Isdraellu.


E ghiunta la sera, era a tavula cun li so’ dodici discipuli.


Ellu parlava ancora, quandu arrivò Ghiuda unu di li dodici, e cun ellu una gran quantità di ghiente cun spade e bastoni, mandati da li principi di li sacerdoti, e da l’ anziani di lu populu.


E Ghiesù ghirava tutta la Galilea, insignandu nele sinagoghe, e predicandu lu vanghielu di lu regnu, e curandu tutti i langori, e tutte l’ infirmità in lu populu.


E nun indurci in tentazione. Ma libaraci da lu male. Cusì sii.


E Ghiesù ghirava tutte le città, e li paesi, insignandu in le sinagoghe, e predicandu lu vanghielu di lu regnu, e curandu ogni langore, ed ogni infirmità.


Pregate dunque lu patrone di la raccolta, ch’ ellu mandi l’ oparai in la so raccolta.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan