Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 5:46 - 4 Evangiles en Corse

46 Chì s'è vo tenite caru à chì vi tene caru, a vostra paca chì hà da esse? Ùn facenu cusì ancu i publicani?

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

46 Se voi amarete quelli, che vi amanu, quale sarà la vostra ricumpenza? nun fannu cusì i pubblicani?

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 5:46
19 Iomraidhean Croise  

Vense u figliolu di l'Omu è manghjava è biia. Tandu anu dettu: “Guardate issu manghjone è briacone, amicu di i publicani è di i peccatori”. È puru a Saviezza ne sò a prova i so fatti.»


S'ellu ricusa di stà li à sente, dì la à cumunanza di a chjesa, è s'ellu ricusa di stà à sente ancu a cumunanza di a chjesa, ch'ellu ti venghi quant'è un paganu è un publicanu.


È s'è vo salutate solu i vostri fratelli, chì fate di più chè l'altri? Ùn facenu cusì ancu i pagani?


«Attenti d'ùn fà ciò chì hè ghjustu davant'à l'omi, per fà vi vede da elli, chì osinnò paca ùn ne averete ind'è u vostru Babbu chì stà in i celi.


Era à tavulinu in casa di Levì è ci era assai publicani è peccatori attavulinati cù Ghjesù è i so discepuli, chì eranu parechji à seguitallu.


Allora i scribi (di u pertitu di i) Farusei, vistu ch'ellu manghjava cù i publicani è i peccatori, dissenu à i discepuli: «Cumu hè ch'ellu manghja cù i publicani è i peccatori?»


È li si avvicinavanu tutti i publicani è i piccatori à senta lu.


È u publicanu si tinia luntanu, ùn vulia mancu alzà l'ochji ver di u celu, ma si minava in pettu, dicendu: “o Diu, succorri mi, à mè u piccatore.”


ed eccuti chì un omu, chjamatu Zaccheu, capì'publicanu chì era riccu,


Videndu cusì, tutti murmuttulavanu è dicianu: «hè andatu à piglià alloghju indè un piccatore.»


Affacconu ancu i paccittori chì vulianu esse battezzi, è li dissenu: «o Maestru, chì ci tocca à fà?»


Levì fece appruntà da Ghjesù un pranzu maiò, in casa soia, è ci era una folla di paccittori è d'altre parsone à tavulinu cun elli.


I Farusei è i so scribi marmuttulavanu, è dicianu à i discepuli di Ghjesù: «cumu hè chì voi manghjate è biite cù i paccittori è i piccatori?»


È tuttu u populu chì u intesi è ancu i publicanu ricunniscinu chì Diu hè ghjustu, è si fecinu battizà di u battezimu di Ghjuvanni.


È vinutu hè u Figliolu di l'Omu chì magna è bii, è voi diti: “ma guarda issu manghjonu è briaconu, amicu di i publicani è di i piccatori!”


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan