Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 5:19 - 4 Evangiles en Corse

19 Tandu quellu chì scioglie unu solu, puru u più chjucu, d'issi cumandi, è insegna cusì à l'altri, sarà ellu u più chjucu in u regnu di i celi. Invece quellu chì rispetta a lege e insegna cusì, sarà ellu u più grande in u regnu di i celi.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

19 Quellu, che mancarà a l’ unu di questi cumandamenti anche i più minimi, e cusì insignarà a l’ omini, sarà chiamatu minimu nel regnu di li celi: ma quellu, che aurà oparatu ed insignatu questi cumandamenti, sarà tinutu grande nel regnu di li celi.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 5:19
38 Iomraidhean Croise  

A vi dicu da veru: Ùn si hè ancu pisatu, trà i nati da donne, unu più grande chè Ghjuvanni u Battistu; ma u più chjucu in u regnu di i celi hè più grande chè ellu.


Ghjesù disse: «A vi dicu da veru, quand'ella serà l'ora di u rinnovu d'ogni cosa, quandu u Figliolu di l'Omu pusarà nantu à u tronu gluriosu, voi chì m'avete seguitatu puserete nantu à dodeci troni per ghjudicà e dodeci tribù d'Israele.


Ma trà voi, ùn deve esse cusì. À l'incuntrariu, si unu di voi vole esse putente, ch'ellu vi fia u servu.


amparate li à tene tuttu ciò ch'eu v'aghju cumandatu. È eu, seraghju sempre cù voi, tutti i ghjorni sinamente à a fine di i tempi.»


chì hà da esse maiò davanti à u Signore, ùn hà da beie nè vinu nè nulla chì imbriachi è hà da esse pienu di Spiritu Santu ancu in corpu à a mamma.


Ma guai à voi, o Farusei, chì deti à Diu a decima parti di a menta, di a ruta è di tutti i ligumi, ma vi scurdeti di a ghjustizia è di l'amor di Diu; sò quisti i virtù ch'ellu ci vulia à praticà, senza scurdà si di l'altri cosi.


è disse: «à chì riceve issu zitillucciu in nome meiu riceve à mè, è à chì mi riceve riceve quellu chì mi hà mandatu. Chì u più chjucu di voi tutti, hè ellu, u maiò.»


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan