Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 27:11 - 4 Evangiles en Corse

11 Ghjesù fù purtatu davanti à u guvernatore è u guvernatore u interrugò dicendu: «Saristi tù u rè di i Ghjudei?» È Ghjesù rispose: «A dici tù!»

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

11 E Ghiesù fu presentatu a lu presidente, e quessu l’ interrugò, dicendu: Se’ tu lu Re di li Ghiudei? Ghiesù li disse: Tu l’ hai dettu.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 27:11
11 Iomraidhean Croise  

è serete purtati davant'à guvernatori è rè, per via di mè, è serete testimoni davanti à elli è davanti à l'altre Nazione.


À u discepule, li basta à diventà cum'è u maestru, è à u servu cum'è u patrone. S'ellu hè statu chjamatu Belzebù u patrone di a casa, ancu peghju accaderà à quelli di a so casa.»


Dissenu: «Duve hè issa criatura nata pocu fà, u rè di i Ghjudei? In Oriente avemu vistu spuntà a so stella è simu ghjunti quì à fà li onore.»


Tandu Ghjuda, u traditore, dumandò: «Saraghju eu, O Maestru?» Ghjesù rispose: «L'ai detta tù.»


Ghjesù li risponde: «L'ai detta tù. Ma a vi dicu, oramai ete da vede U Figliolu di l'Omu chì posa à diritta di Diu Onniputente, è venerà nant'à i nuli di u celu .»


È Ghjesù li disse: «Sò eiu, è viderete u Figliolu di l'Omu pusatu à destra di a putenza di Diu è chì venerà cù i nuli di u celu .»


È dissenu tutti: «allora, tù, saristi u figliolu di Diu?» Ellu disse: «a dite voi, qual'e' sò!»


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan