Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 26:55 - 4 Evangiles en Corse

55 Allora Ghjesù disse à e folle: «Soca era qualchì banditu, pè vene è agguantà mi cun spade è bastoni? Era tutti i ghjorni à pusà è à insegnà in u tempiu, è ùn m'avete arrestatu.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

55 In quellu mumentu Ghiesù disse a quellu mondu: Sete ghiunti a pigliammi come un latru cun spade e cun bastoni: tutti li ghiorni pusava in mezu a voi insignandu in lu tempiu, e nun m’ avete pigliatu.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 26:55
15 Iomraidhean Croise  

È cum'ellu era ghjuntu in u tempiu, ind'u mentre ch'ellu insignava li s'avvicinonu i capisacerdoti è i capipopulu dicendu: «Cù chì auturità faci què? È issa auturità, quale a ti hà data?»


Ùn avia ancu compiu di dì chì affacca Ghjuda, unu di i Dodeci, cù una truppa sana armata cun spade è bastoni, mandata da i capisacerdoti è i capi di u populu.


Partendu da culà, Ghjesù andò à i cunfini di a Ghjudea da Ghjurdanu indà. Essendu avvintu dinò da e folle, è cum'è di solitu, l'insignava torna.


Ghjesù pigliendu a parolla, insegnava inde u tempiu dicendu: «In chì sensu i scribi dicenu chì u Messia hè figliolu di Davide?


Stava à insignà tutti i ghjorni in lu tempiu. È i capi sacerdoti, è i Maestri di a Lege si pruvavanu à fà ch'ellu sia tombu, è i capipopulu dinò;


Unu di quelli ghjorni, mentre chì Ghjesù insignava u populu in lu tempiu è purtava u vangelu, li t'affacconu i capisacerdoti è i Maestri di a Lege cù i capipopulu


Poi, avvoltu u libru, u rese à u servu è si calò à pusà, è tutti, in la sinagoga, li avianu l'ochji addossu.


Toccu a mità di u tempu di a festa Ghjesù cuddeti in u tempiu è insigneti.


Tandu Ghjesù, insignendu in u tempiu dissi à boci rivolta: «mi cunnisciti è sapeti d'induva e' socu! Ma vinutu ùn socu da par mè, è viritativu hè quiddu chì mi mandeti, è voi ùn lu cunnisciti!


è po à l'alba vulteti in u tempiu è u populu sanu ghjunsi ind'è eddu. Eddu posaia è i struvia.


Issi paroli, Ghjesù i dissi in lu locu di u Tisoru quand'eddu insignaia in u tempiu; è nimu l'arristeti, chì ùn era ancu ghjunta a so ora.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan