Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 24:14 - 4 Evangiles en Corse

14 È stu vangelu di u regnu serà pruchjamatu in u mondu sanu, da testimunianza per tutte e nazione, è tandu venerà a fine.»

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

14 E questu vanghielu di lu regnu sarà predicatu in tuttu l’ universu, per tistimunianza a le nazioni: e allora vinirà la fine.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 24:14
29 Iomraidhean Croise  

Per istrada, pruchjamate chì u regnu di i celi s'hè avvicinatu.


«Da veru, vi dicu dinò, sì dui di voi, nantu à sta terra, si mettenu d'accordu per dumandà ciò chì voglia sia, li serà data da u mo Babbu chì stà in i celi.


Mentre ch'ellu pusava insù di u Monte à l'Alivi, i so discepuli li s'avvicinonu è, discurrendu trà di elli, li dissenu: «Dì ci quand'ella accaderà, è qualessu ellu serà u segnu di u to avvenimentu è di u cumpiimentu di i seculi.»


Avete da sente parlà di guerre è di nutizie di guerre. Attenti! Ùn vi spaventate, chì ci vole ch'ella accadi, ma ùn hè ancu a fine.


Ghjesù girava tutta a Galilea, insignava in le sinagoghe, predicava u vangelu di u Regnu di Diu è risanava ogni malatia è ogni infirmità indè a ghjente.


Ghjesù andava in tutte e cità è tutti i paesi; insignava in e sinagoghe è annunziava u regnu di Diu, guaria tutte e malatie è tutte l'infirmità.


Ma prima ci vole à sparghje u Vangelu in tutte e nazione.


In quelli ghjorni fù publicatu un dicretu di Cesaru Augustu di fà u censu di tutta a tarra abitata.


è ch'elli sarianu annunciati in nomi soiu u pintimentuj è u pardonu di i piccati , à tutti i nazioni, à principià da Ghjerusalemi.


U diavule u purtede più in sù, li fece vede ind'una stonda tutti i regni di a tarra


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan