Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 20:30 - 4 Evangiles en Corse

30 Or ci era dui cechi chì pusavanu à tagliu di strada, quand'elli sentenu ch'ellu passava Ghjesù, mettenu à gridà: «O Signore, figliolu di Davide, abbii pietà di noi!»

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

30 Ed eccu dui cechi, che pusavanu vicinu alla strada, che avendu intesu, che Ghiesù passava, si missinu a gridà, dicendu: Signore, abbi pietà di noi, figliolu di Davidde.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 20:30
21 Iomraidhean Croise  

«Ci era un suminatore chì era andatu à suminà. È mentre ch'ellu suminava, une poche di granelle casconu longu à a strada, è l'acelli vensenu à biccà le.


Ed eccu una di Canà escendu da sti lochi chì gridava: «Abbii pietà di mè, O Signore, Figliolu di Davide: a mo figliola hè malamente tarnalata da un demoniu.»


Tutta a ghjente i liticava per ch'elli si stessinu zitti, ma elli gridavanu ancu più forte: «O Signore, Figliolu di Davide, abbii pietà di noi!»


È li s'avvicinonu cechi è zoppi in u tempiu, è ellu i guarì.


E folle chì venianu davanti è quelle chì u suvitavanu gridavanu dicendu: Osanna à u figliolu di Davide: Benedettu à chì vene in nome di u Signore: Osanna in l'altu di l'altu.


li fece sta dumanda: «Chì dite di u Missia? Di quale serà figliolu?» Elli dissenu: «Figliolu di Davide.»


Ghjunsenu in Ghjericcò da duv'elli partedenu cù i discepuli è una folla maiò. Bartimeu, u figliolu di Timeu, un cercataghju cecu pusava à orlu di strada.


U Spiritu di u Signore hè addossu à mè par via ch'ellu mi hà sceltu, da purtà a nutizia bona à i povari, mi hà mandatu ad annunzià a liberazione à i prighjuneri è à i cechi a vista, par ch'elli sianu libarati quelli chì eranu oppressi,


È tandu à parechji li cacciò i malatii, i infirmità è i spiriti gattivi, è à parechji cechi li dedi dinò a vista.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan