Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 16:13 - 4 Evangiles en Corse

13 Ghjuntu da e parte di Cesarea di Filippu, Ghjesù dumanda à i discepuli: «Quale saria u figliolu di l'omu, secondu a ghjente?»

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

13 Ghiesù venne poi da le parti di Cesarea di Filippu: ed interrugava li so’ discipuli, dicendu: Qual diciunu l’ omi, che sii lu Figliolu di l’ omu?

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 16:13
23 Iomraidhean Croise  

È à chì dicerà una parolla contru à u Figliolu di l'Omu, li serà perdunata; ma à chì parlerà contru à u Spiritu Santu, ùn li serà perdunata, nè in stu seculu quì nè in quellu ch'hà da vene.»


Chì cum' ellu hè statu Ghjona trè ghjorni è trè notte in corpu à u pesciu tamantu, cusì u figliolu di l'Omu hà da stà trè ghjorni è trè notte in u core di a terra.


Chì u patrone di u sabbatu hè u Figliolu di l'Omu.»


Ghjesù risponde è dice: «Quellu chì sumena a sumenta bona hè u Figliolu di l'Omu


U Figliolu di l'Omu manderà i so anghjuli è quelli cacceranu da u so regnu tutte e cause di scandalu, è quelli chì facenu l'inghjustizie.


Andendu si ne da culà, Ghjesù si ritirò in li lochi di Tiru è di Sidone.


U Figliolu di l'Omu hà da vene in a gloria di u Babbu cù i so anghjuli. È pacarà à ognunu secondu a so manera di fà.


A vi dicu da veru, chì unepochi di quelli chì sò quì ùn anu da more prima di avè vistu vene u Figliolu di l'Omu in u so regnu.»


«Quand'ellu vinerà u Figliolu di l'Omu in a so gloria, cù tutti l'anghjuli cun ellu, puserà annantu u tronu di a so gloria.


È Ghjesù dice: «E volpe anu e so tane è l'acelli di u celu anu i so nidi, ma u Figliolu di l'Omu ùn hà locu da ripone u capu.»


Sappiate chì u Figliolu di l'Omu hà u putere di perdunà i peccati nantu à sta terra», tandu dice à u paraliticu: «Arrizza ti, piglia u to catalettu è volta ti ne in casa toia.»


chì u Figliolu di l'Omu, ùn hè micca venutu per fassi serve, ma per serve, è dà a so vita in riscattu di parechje.»


Quellu chì si vergugnerà di mè è di e miò parolle, in sta generazione adulteria è culpevule, ancu u Figliolu di l'Omu si ne vergugnerà, quand'ellu venerà inde a gloria di u sò Babbu è cù l'anghjuli santi.»


È li dissi: «a vi dicu da veru, eti da veda u celi apartu è l'Agnuli di Diu chì coddani è chì falani sopra à u Fiddolu di l'Omu.»


A folla li risposi: «noi emu amparatu da a Legi chì u Missia ferma in sempiternu, comu hè chì tù dici ch'eddu ci voli ch'eddu sia inalzatu u Fiddolu di l'Omu? Quali saria po issu Fiddolu di l'Omu?»


È com'eddu innalzò Musè u sarpenti di bronzu in lu disertu, cusì ci voli ch'eddu sia innalzatu u Fiddolu di l'Omu,


È li hà datu u puteri di ghjudicà, parch'eddu hè Fiddolu d'Omu.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan