Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 12:45 - 4 Evangiles en Corse

45 Tandu và è si piglia cun ellu sette spiriti ancu più pessimi, è po entrenu è piglianu pusessu; è à l'ultima issu omu hè peghju chè à principiu. È cusì serà pè issa generazione pessima.»

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

45 Allora va, e si piglia sette altri spiriti più maligni d’ ellu, ed intrandu in quellu omu ci stannu, e l’ ultimu statu di quell’ omu è assai pegghiu di lu primu. Succedarà cusì a sta pessima ghienerazione.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 12:45
23 Iomraidhean Croise  

Ma sentendu li i Farusei dicianu: «Comu i caccia, questu quì, i demonii, s'ella ùn hè cù a putenza di Belzebù, u capidemoniu.»


Tandu dice: aghju da vultà in casa mea da induv'è mi ne sò andatu; è di vultata trova a casa viota, pulita ed assestata.


[Ma quessi i demonii, ùn si ne vanu chè s'omu preca è s'omu face u dighjunu.]»


«Guai à voi, falsi chè vo site, scribi è Farusei chì girate terra è mare per riesce à cunverte una sola persona, è po quand'è voi l'avete acquistata, a fate degna di l'infernu duie volte peghju chè voi!


Guidi cechi, chì arrestate u muscusgiulu in lu stacciu ma vi inghjuttite u camellu!


[Resuscitatu a mane di u primu ghjornu di a semana, Ghjesù cumparse prima à Maria Matalena, chì da ella avìa scunviatu sette demonii,


Ghjesù li dumandò: «Cumu ti chjami?» Ellu rispose: «U mio nome è Legione, perchè simu parechji.»


Tandu parti è piglia cun ellu altri è setti spiriti ancu più gattivi, è si tramutanu tutti in la casa; è cusì in fatta fini quillu omu stà ancu più mali cà prima.»


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan