Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 12:41 - 4 Evangiles en Corse

41 U ghjornu di u ghjudiziu l'omi di Niniva s'anu da pisà cù sta generazione è l'anu da cundannà, chì anu mutatu andatura cù a predicazione di Ghjona; puru quì, ci hè unu più maiò chè Ghjona.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

41 L’ omi di Niniva s’ arrizzarannu in lu ghiornu di lu ghiudiziu contra sta ghienerazione, e la cundannarannu: perchè elli fecinu penitenza, quandu predicò Ghiona. Ed eccu c’ è qui unu, che è più che Ghiona.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 12:41
20 Iomraidhean Croise  

Ellu risponde è dice: «Una generazione pessima è leggera cerca un segnu, è segnu ùn li si ne derà, fora di u segnu di Ghjona u prufeta.


U ghjornu di u ghjudiziu a regina di u Meziornu s'hà da sveglià cù sta generazione è l'hà da cundannà, chì da e cunfine di a terra era ghjunta à sente a saviezza di Salamone; è puru quì, ci ne hè unu più maiò chè Salamone.»


Tandu và è si piglia cun ellu sette spiriti ancu più pessimi, è po entrenu è piglianu pusessu; è à l'ultima issu omu hè peghju chè à principiu. È cusì serà pè issa generazione pessima.»


È bè eu vi dicu chì quì ci hè qualcosa più grande chè u tempiu.


Issa ghjente infida è gattiva cerca un segnu, ma ùn li si derà chè quellu di Ghjona.» È piglia è si ne và.


È Ghjesù risponde è dice: «O leva infida è storta, sin'à quandu aghju da stà cun voi? sin'à quandu v'aghju da suppurtà? Purtate mi lu quì!»


Da veru a vi dicu, tuttu què hà da ricascà annantu à sta ghjente d'oghje.»


À l'ora di u Ghjudiziu, s'arrizzaranu quilli di Niniva cù sta leva è l'accusaranu; chì sintendu pridicà à Ghjona elli si sò cunvirtuti, è oghji quì ci hè altru cà Ghjona.»


«Quiddu chì veni da l'altu hè sopra à tutti; à chì veni da a tarra, di a tarra hè è da a tarra parla; [Quiddu chì veni da u celi hè sopra à tutti.]


Soca sarè più altu cà u nostru babbu Ghjacobu, chì ci hà datu u pozzu è ci hà bitu ancu eddu cù i so fiddoli è i so animali?»


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan