Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Matteu 11:29 - 4 Evangiles en Corse

29 Mettite vi a mo coppia addossu è amparate da mè, chì eu sò dolce è senza superbia in core, è tandu truverete u riposu da e vostre anime.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac

Lu Santu Vanghielu di Ghiesù Cristu Secondu Matteiu 1861

29 Pigliate sopra di voi lu me pesu, ed imparate da me, perchè so’ docile ed umile di core: e truvarete la pace di le vostre anime.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Matteu 11:29
38 Iomraidhean Croise  

Mentre ch'ellu parlava, eccu un nulu luminosu chì i ingutuppa à tutti, è una voce falata da u nulu dice: «Questu quì hè u mo figliolu predilettu, quellu chì mi ralegra. State lu à sente!»


Dite à a figliola di Sione: Eccu: vene à tè u to rè pusatu, dolce, nant'à una sumera cù u so sumerucciu, figliolu di una fera .


amparate li à tene tuttu ciò ch'eu v'aghju cumandatu. È eu, seraghju sempre cù voi, tutti i ghjorni sinamente à a fine di i tempi.»


«Dunque, à chì sente ste parolle, e meie, è e mette in pratica, serà cum'è un omu astutu, chì hà custruitu a so casa annantu u scogliu;


È a ghjenti iscì à veda ciò chì era stalvatu, ghjunsinu ind'è Ghjesù è truvedinu l'omi da quali elli eranu sciuti i dimonii chì pusava à i so pedi, è era vistutu è assinnatu, è ni funu impauriti.


Chì l'asempiu u vi aghju datu, da chì vo' fiati trà voi com'e' aghju fattu eiu à voi.


Biatu à voi sì voi a sapeti è a feti.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan