Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Lucca 8:43 - 4 Evangiles en Corse

43 È à mezu à quilli ci era una donna chì pirdia u sangui ch'eranu dodici anni è chì avia spesu tuttu u soiu ind'è i medichi, ma nisunu l'avia pussuta guarì.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Lucca 8:43
22 Iomraidhean Croise  

Per vìa chì tutti anu datu di u sò soprappiù. Ma ella, povera è bè, hà datu tuttu ciò ch'ella avia, tuttu ciò chì li fermava per campà.»


chì, duve voglia ch'ellu sia, quand'ellu u piglia, u lampa pè a piana. Allora sciumieghja, stringhje i denti è vene sticchitu. Aghju dettu à i to discepuli di scunviallu, ma ùn ci sò riesciuti.»


È ci era una donna chì eranu diciottu anni ch'ella era inferma par via di un ispiritu gattivu chì a tinia aghjumpata, è ùn si pudia addirrizzà micca.


È à issa donna chì hè figliola d'Abraamu è chì Satanassu a tinia ligata chì eranu diciottu anni, ùn ci vulia à scioglia li issa pastoghja u ghjornu di u sabbatu?»


È à u scalà li si prisintedi un omu di a cità chì avia i dimonii, è era un pezzu ch'ellu andava spugliatu, è inveci di stà in casa, stava in li tombi.


chì avia una figliola sola, di dodici anni, chì si ni muria. Mentri ch'ellu andava, a ghjenti u inturniava da tutti i lati.


È li s'avvicinedi daretu è tucchedi l'arici di u so mantellu, è subitu u sangui stancedi.


È passendu visti un omu chì era cecu di nascita,


com'edda hè ch'eddu ci vedi avà, ùn la sapemu; quali li hà apartu l'ochji, ùn la sapemu; dumandeti à eddu, chì hè à bastanza maiò, è parlarà d'eddu da par eddu.»


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan