Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Lucca 23:5 - 4 Evangiles en Corse

5 Ma elli insistedinu dicendu: «metti a rivolta ind' u populu cù u so insignamentu, in la Ghjudea sana da a Galilea insini à quì.»

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Lucca 23:5
24 Iomraidhean Croise  

È quandu Ghjesù ebbe compiu di dà l'ordini à i dodeci discepuli, eccu ch'ellu parte da custì per andà à ammaestrà a ghjente è à predicà in e so cità.


Ghjesù era natu in Betleeme, una cità di Ghjudea, in tempi di u rè Erode. Tandu ghjunsenu in Ghjerusaleme unepochi di sapienti venuti da l'Oriente.


Videndu ch'ellu ùn ci era nunda à fà è ch'ellu criscia u cumbugliu, Pilatu si fece purtà un pocu d'acqua, si lavò e mani davanti à a folla è disse: «Eu sò innucente di stu sangue quì; à dicide tocca à voi!»


Ghjesù girava tutta a Galilea, insignava in le sinagoghe, predicava u vangelu di u Regnu di Diu è risanava ogni malatia è ogni infirmità indè a ghjente.


Dopu chì Ghjuvanni fù incarceratu, Ghjesù andò in Galilea, predichendu u Vangelu


È isciutu ch'ellu fù da culà, i duttori di a Legi è i Farusei missinu à criticà lu assai è à fà li i dumandi nantu à parechji sughjetti,


Ed elli insistedinu cù i brioni, dumandendu ch'ellu fussi missu in croci, è vinsinu u puntu cù i so brioni.


È Pilatu sintendu què dumandedi s'ellu era Galileu l'omu


U ghjornu dopu Ghjesù volsi andà in Galilea, infattò à Filippu è li dissi: «suveta mi.»


Tandu quiddi briunetini: porta lu, «porta lu, metti lu in croci.» Pilatu li dissi: «aghju da metta in croci u vostru Rè?» I capisacerdoti rispunditini: «rè ùn ni avemu for di Cesaru.»


Cusì fù u principiu di i segni fatti da Ghjesù, in Canà di Galilea; palisò a so gloria, è i discipuli criditini in eddu.


Altri diciani: «quistu hè u Missia!» Ed altri: «comu pudaria vena u Missia da Galilea?


Rispunditini è li dissini: «ancu tù sè di a Galilea? Cerca è vidarè chì da a Galilea ùn esci Prufeta.»


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan