Biblia Todo Logo
Bìoball air-loidhne

- Sanasan -




Lucca 13:11 - 4 Evangiles en Corse

11 È ci era una donna chì eranu diciottu anni ch'ella era inferma par via di un ispiritu gattivu chì a tinia aghjumpata, è ùn si pudia addirrizzà micca.

Faic an caibideil Dèan lethbhreac




Lucca 13:11
20 Iomraidhean Croise  

Ghjesù girava tutta a Galilea, insignava in le sinagoghe, predicava u vangelu di u Regnu di Diu è risanava ogni malatia è ogni infirmità indè a ghjente.


È Ghjesù dumandò à u babbu: «Da quandu l'accade què?» U babbu rispose: «Da quand'ellu hè creaturu.


Videndu la Ghjesù a chjamedi è li dissi: «o donna, sè guarita di a to infirmità.»


È à issa donna chì hè figliola d'Abraamu è chì Satanassu a tinia ligata chì eranu diciottu anni, ùn ci vulia à scioglia li issa pastoghja u ghjornu di u sabbatu?»


Quand'elle cuminciaranu ad accade isse cose, addirrizzatevi è pisate u capu chì s'avvicina u tempu chì voi sarete salvi.»


è ci eranu ancu i donni guariti da i spiriti gattivi è i infirmità, Maria ch'elli chjamavanu a Matalena, chì da ella eranu sciuti setti dimonii,


È à u scalà li si prisintedi un omu di a cità chì avia i dimonii, è era un pezzu ch'ellu andava spugliatu, è inveci di stà in casa, stava in li tombi.


È à mezu à quilli ci era una donna chì pirdia u sangui ch'eranu dodici anni è chì avia spesu tuttu u soiu ind'è i medichi, ma nisunu l'avia pussuta guarì.


Lean sinn:

Sanasan


Sanasan