U ghjornu di u ghjudiziu a regina di u Meziornu s'hà da sveglià cù sta generazione è l'hà da cundannà, chì da e cunfine di a terra era ghjunta à sente a saviezza di Salamone; è puru quì, ci ne hè unu più maiò chè Salamone.»
Eu vi battezu ind'è l'acqua da fà vi mutà andatura. Ma quellu chì vene dopu à mè hè più forte chè mè: eu ùn sò mancu da fà li u servu. Ellu v'hà da battizà in u Spiritu Santu è u focu.
Di risposta, l'anghjulu li disse: «u Spiritu Santu ti si hà da vene à dossu è a forza di l'Altissimu ti hà da piattà in la so ombra; par ciò quellu chì hà da nasce santu sarà chjamatu Figliolu di Diu.
à tutti li rispose, è disse: «eiu vi battezzu cù l'acqua, ma vene quellu chì hè più altu cà mè, è chì eiu ùn sò mancu da scioglieli a currighjina di i scarpi, ellu vi battizzarà cù u Spiritu santu è u focu;
Ma tinite cari i vostri numichi, fate u bè è impristate senza aspittà nulla. A vostra paca sarà maiò è sarete figlioli di l'Altissimu, chì ellu hè bravu cù i ingrati è cù i gattivi.
A folla li risposi: «noi emu amparatu da a Legi chì u Missia ferma in sempiternu, comu hè chì tù dici ch'eddu ci voli ch'eddu sia inalzatu u Fiddolu di l'Omu? Quali saria po issu Fiddolu di l'Omu?»