Malaki 3:14 - Bibelen – Bibelselskapets omsetjing 201114 De seier: «Det er nyttelaust å tena Gud. Kva tener vi på å retta oss etter det han har fastsett, og gå sørgjande fram for Herren over hærskarane? Viz kapitolaNorsk ovesettelse 1978/85 nynorsk14 De seier: «Det er fåfengt å dyrka Gud. Kva vinning har vi hatt av at vi retta oss etter det han har fastsett, og gjekk botskledde for Herren, Allhærs Gud? Viz kapitolaNorsk oversettelse 1938 nynorsk14 Jau, de hev sagt: Det er fåfengt å tena Gud. Kva bate hev me havt av at me akta på hans krav og gjekk syrgjeklædde for Herren, allhers Gud? Viz kapitola |