Domarane 10:6 - Bibelen – Bibelselskapets omsetjing 20116 På nytt gjorde israelittane det som var vondt i Herrens auge. Dei dyrka Baal-gudane og Astarte-bileta, dei dyrka gudane til folket i Aram, Sidon og Moab, og dei dyrka gudane til ammonittane og filistrane. Dei forlét Herren, dei tente ikkje han. Viz kapitolaNorsk ovesettelse 1978/85 nynorsk6 Men israelittane gjorde atter det som vondt var i Herrens augo. Dei dyrka Ba'al-gudane og Astarte-bileta og gudane åt folket i Aram, Sidon, Moab, Ammon og Filistarlandet. Dei vende seg frå Herren og ville ikkje tena han. Viz kapitolaNorsk oversettelse 1938 nynorsk6 Men Israels-borni gjorde atter det som var Herren imot, og dyrka Ba'alane og Astarte-bileti og Arams-gudane og Sidons-gudane og Moabs-gudane og ammonitargudane og filistargudane; dei vende seg frå Herren og dyrka ikkje han. Viz kapitola |