اِستر 3:3 - کتاب مقدس - ترجمه کلاسیک بازنگری شده3 پس خادمان پادشاه که در دروازه پادشاه بودند، از مُردِخای پرسیدند که «تو چرا از امر پادشاه سرپیچی مینمایی؟» Ver Capítuloهزارۀ نو3 پس خدمتگزارانِ شاه که بر دروازۀ پادشاه بودند، به مُردِخای گفتند: «چرا تو از فرمان پادشاه سر میپیچی؟» Ver CapítuloPersian Old Version3 و خادمان پادشاه که در دروازه پادشاه بودند، از مردخای پرسیدند که «تو چرا از امرپادشاه تجاوز مینمایی؟» Ver Capítuloکتاب مقدس، ترجمۀ معاصر3 درباریان به مردخای گفتند: «چرا تو از فرمان پادشاه سرپیچی میکنی؟» او در جواب گفت: «من یک یهودی هستم و نمیتوانم به هامان تعظیم کنم.» Ver Capítuloمژده برای عصر جدید3 سایر مأموران و خادمان دربار، از او پرسیدند: «چرا از امر پادشاه اطاعت نمیکنی؟» Ver Capítuloمژده برای عصر جدید - ویرایش ۲۰۲۳3 سایر مأموران و خادمان دربار، از او پرسیدند: «چرا از امر پادشاه اطاعت نمیکنی؟» Ver Capítulo |