پیدایش 3:20 - هزارۀ نو20 و اما، آدم زن خود را حوا نامید، زیرا او مادر همۀ زندگان بود. Fəsildə baxınPersian Old Version20 و آدم زن خود را حوا نام نهاد، زیرا که اومادر جمیع زندگان است. Fəsildə baxınکتاب مقدس، ترجمۀ معاصر20 آدم، زن خود را حَوّا (یعنی «زندگی») نامید، چون او میبایست مادر همهٔ زندگان شود. Fəsildə baxınمژده برای عصر جدید20 آدم اسم زن خود را حوا گذاشت چون او مادر تمام انسانهاست. Fəsildə baxınمژده برای عصر جدید - ویرایش ۲۰۲۳20 آدم اسم زن خود را حوا گذاشت، چون او مادر تمام انسانها است. Fəsildə baxınکتاب مقدس - ترجمه کلاسیک بازنگری شده20 و آدم زن خود را حوا نام نهاد، زیرا که او مادر تمامی زندگان است. Fəsildə baxın |